Etusivu / Artikkelit / Asiakastyytyväisyys Hyxon keskiössä – Työ asiakaskokemuksen kehittämiseksi jatkuu
Hyxo asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys Hyxon keskiössä – Työ asiakaskokemuksen kehittämiseksi jatkuu

/  Hyxo

Vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselyssä asiakkaamme nostivat kehityskohteeksi huoltotiimin tavoitettavuuden sekä asiakkaan ajan tasalla pitämisen Hyxon ja asiakkaiden välisessä kommunikoinnissa.

Haluamme palvella asiakkaitamme elinkaaripalveluissamme entistä paremmin. Tästä syystä olemme perustaneet huoltotoimintoihin uuuden tiimin, jonka päävastuualueena on asiakaspalvelu ja sen laadun parantaminen. Näin pystymme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin entistä nopeammin ja paremmin.

Uuden huoltopalveluiden asiakaspalvelutiimin tavoitteena on huolehtia siitä, että jokaiseen huollon yhteydenottoon vastataan nopeasti ja ammattimaisesti. Kehitämme myös jatkuvasti seurantatyökalujamme, jotta voimme paremmin tunnistaa ja ennakoida ruuhkatilanteet sekä varmistaa, että resurssejamme kohdennetaan tehokkaasti.

Arvostamme avointa viestintää ja palautetta, sillä se auttaa meitä parantamaan palveluitamme ja tunnistamaan kehityskohteitamme. Olemme vahvasti sitoutuneita parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tarjoamiseen asiakkaillemme.

Hyxo Oy lyhyesti

Hyxo Oy on tekniikan alan asiantuntijayritys, joka suunnittelee ja projektoi teknisiä ratkaisuja vedenkäsittelyyn asiakaslähtöisesti. Lisäksi se maahantuo kansainvälisesti tunnettuja laadukkaita vedenkäsittely-, prosessi- ja laboratoriolaitteita sekä prosessimittareita. Hyxo Oy:n toimittamiin ratkaisuihin tarjotaan kattavat huoltopalvelut koko elinkaaren ajalle. Lisäksi se tarjoaa kattavasti huoltopalveluja. Yhtiö palvelee sekä kunta-alan että usean eri teollisuuden alan asiakkaita ympäri Suomen.

Hyxo Oy on perustettu vuonna 1968, ja se kuuluu suomalaiseen WEST Invest Group -konserniin.